Als webshop eigenaar weet je dat productreviews enorm belangrijk zijn. Via deze reviews lezen jouw potentiële klanten de ervaringen die anderen met jouw producten hebben gehad. Onmisbaar en natuurlijk rete belangrijk.
Veel bedrijven sturen hier gelukkig actief op. Na een aankoop ontvangt de klant 9 van de 10 keer een mail met het verzoek om een review te schrijven. Dit gebeurt vaak eenmalig, waarna het hopen is op interactie.
Bij Image Review pakken we dit net even anders aan. Door klanten na een zelf in te stellen periode opnieuw te mailen en – als ze nog steeds niet reageren – nog een follow-up te sturen, verhogen we het aantal ingestuurde beoordelingen enorm. Maar daar laten we het niet bij.
We hebben uitgebreid getest wat ervoor zorgt dat mensen wel een beoordeling achterlaten, en die inzichten hebben we toegepast in onze e-mails. Daarnaast hebben we een speciale win-module ontwikkeld waarmee je winacties kunt koppelen aan reviews. Bijvoorbeeld: Stuur de leukste review in en win je aankoopbedrag terug!
Werkt als een trein.
En niet te vergeten: bij ons is het verplicht om een foto of video toe te voegen. Zo krijg je bij elke inzending waardevol marketingmateriaal. Bovendien tonen we de bijbehorende reviews en visuals direct op de productpagina’s. Zo ziet én leest de potentiële klant alles wat hij of zij nodig heeft om over te gaan tot aankoop.